.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كشف باند تهيه و توزيع سي‌دي تخريبي عليه يكي از كانديداها در گرگان

معاون سياسي اجتماعي فرماندار‌ي گرگان گفت: يك باند تهيه و توزيع سي‌دي‌هاي تخريبي ‌عليه يكي از كانديداها با عنوان 90 سياسي توسط ماموان امنيتي گرگان كشف و ضبط شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، علي منصوري‌رضي پيش از ظهر امروز در نشست توجيهي نمايندگان فرماندار افزود: در اين خصوص تعدادي عوامل مرتبط دستگير و پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.
وي تصريح كرد: همچنين يك ستاد انتخاباتي در شهر گرگان كه اقدام به توزيع اين سي‌دي‌ها كرده بود از سوي ماموران انتظامي دستگير شدند.
معاون سياسي اجتماعي فرماندار گرگان همچنين گفت: انتخابات رياست جمهوري داراي اهميت گسترده است و حضور گسترده و آگاهانه مردم مي‌تواند امنيت و وحدت ملي كشور را ارتقا‌ دهد.
منصوري‌رضي خاطرنشان كرد: وظيفه ما به عنوان مجريان انتخابات، برگزاري سالم آن و رعايت بي‌طرفي كامل در روند انتخابات است.
وي تصريح كرد: انتخابات سالم و آزاد، با بي‌طرفي كامل برگزار كنندگان انتخابات اعم از هيئت‌هاي اجرايي، بازرسي و نظارت محقق مي‌شود و از سوي ديگر انتخاب كنندگان با مشاهده انتخاباتي سالم، آزاد و قانونمند شوق و انگيزه‌اي دو چندان براي حضور در پاي صندوق‌هاي اخذ رأي پيدا مي‌كنند.
معاون سياسي اجتماعي فرماندار گرگان با بيان اينكه مجريان انتخابات مطابق قانون مجاز نيستند از نامزد و كانديداي خاصي حمايت كنند، گفت: با برگزاري انتخابات سالم و رقابتي، رأي دهندگان از بين كاندايداهاي تعيين صلاحيت شده به فردي رأي خواهند داد كه برنامه‌هاي وي را بهتر و جامع‌تر تشخيص داده‌اند به همين دليل ما به عنوان مجريان انتخابات نبايد از كسي طرفداري و جانبداري كنيم، بلكه بايد تنها زمينه تشخيص نامزد اصلح از سوي مردم را فراهم كنيم.
منصوري‌رضي افزود: نگاه ملت ما به انتخابات نگاه تكليفي است و همانگونه كه نماز و روزه را تكليف مي‌دانيم، شركت در انتخابات و انتخاب اصلح را برخود واجب مي‌بينيم.
وي ادامه داد: اگر استمرار حكومت اسلامي و دفاع همه جانبه از اين نظام مقدس برهمگان واجب باشد، حضور در تمام صحنه‌ها از جمله انتخابات سرنوشت‌ساز كنوني تكليفي مي‌شود.
وي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري و همه مسئولان نظام مبني بر شركت حداكثري در انتخابات اضافه كرد: شركت گسترده در انتخابات براي صلابت و عظمت نظام ضروري است و اگر همه با نگاه تكليفي به اين موضوع بنگرند شاهد حضور و مشاركت گسترده اقشار مختلف مردم در صحنه خواهيم بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.